Παρασκευή, 27 Νοεμβρίου 2015

Ομοφυλοφιλία και Σόδομα

  Ένα κλασσικό επιχείρημα που χρησιμοποιούν εναντίον της ομοφυλοφιλίας είναι πως εξαιτίας της ο Θεός κατέστρεψε τα Σόδομα και τα Γόμμορα. Αυτό πέρασε από τον Εβραϊσμό στο Χριστιανισμό κι από εκεί στο Μουσουλμανισμό.

Ο παραπάνω ισχυρισμός έχει τόση ακρίβεια όση και ο αυνανισμός ( με τη σημερινή έννοια) σε σχέση με αυτό που πραγματικά έκανε ο Αυνάν...


Τί συνέβη, αλήθεια, στα Σόδομα που εξόργισε τόσο το Θεό; Ζούσαν gay ζευγάρια που απλά είχαν τη σχεσούλα τους, πέρναγαν καλά και ζούσαν χαρούμενα; Ήταν , άραγε, τίποτα σάουνες που μαζεύονταν οι γκέι και κάνανε ξεπέτες ή ομαδικό σεξ; Ήταν κάποιες ιδιαίτερες παραφιλίες που κάνανε στα κρεβάτια τους με κοινή συνέναιση; Ας παραθέσουμε τα γεγονότα όπως τα περιγράφει η γραφή:

http://users.sch.gr/aiasgr/Palaia_Diathikh/Genesis/Genesis_kef.17-20.htm#Kef.19A

Εκεί θα συναντήσουμε κάποια πολύ ενδιαφέροντα σημεία που θα μας κάνουν να καταλάβουμε την τεράστια πολιτισμική διαφορά που είχαν οι Σοδομίτες σε σχέση με ένα τυχαίο σημερινό ομοφυλόφιλο.

Μόλις καταφθάνουν οι Άγγελοι (προφανώς πολύ εμφανίσιμοι) στο Λωτ :

"Αλλά πριν κοιμηθούν (οι άγγελοι), οι άνδρες της πόλεως, οι πονηροί Σοδομίται από του νεωτέρου έως του γεροντοτέρου, όλος ο λαός μαζί, περιεκύκλωσαν την οικίαν του Λωτ,και έξω από αυτήν εφώναζον προς τον Λωτ και του έλεγαν· “που είναι οι άνδρες, οι οποίοι κατά την εσπέραν εισήλθον στο σπίτι σου; Βγάλε τους προς ημάς έξω, δια να ασελγήσωμεν επάνω εις αυτούς” "

Φανταστείτε, λοιπόν, να έρθουν κάποιοι ξένοι στην πόλη μας και να μαζευτούμε όλοι μαζί να απαιτώντας - άσχετα από τη θέλησή τους- να τους βιάσουμε !

 

 Ο Λωτ, για να τους αποτρέψει, θα φτάσει να τους προσφέρει εναλλακτικά τις κόρες του. Εκείνοι, όμως, θα εξαγριωθούν ακόμα περισσότερο : "
"Λοιπόν τώρα θα κακοποιήσωμεν περισσότερον εσέ παρά εκείνους”. Ωρμησαν εξηγριωμένοι και εχειροδίκουν εναντίον του Λωτ, τον απωθούσαν βιαίως και επλησίασαν δια να συντρίψουν την θύραν."



 Ένας τέτοιος πολιτισμός:
1. Αδιαφορεί για την ηθική του άλλου.
2. Αδιαφορεί για τη θέληση του άλλου.
3. Αδιαφορεί για την προσωπικότητα του άλλου.
4. Αδιαφορεί για το γούστο του άλλου.
5. Είναι πολιτισμός Βιαστών. Δε διστάζει να κάνει σωματικό και ψυχικό βιασμό.
6. Έχει κάνει το σεξ κυρίαρχο των πάντων.
7. Αδιαφορεί για το δικαίωμα της αυτοδιάθεσης.
8. Έχει κανει τον άνθρωπο αντικείμενο ηδονής και όχι πρόσωπο.
9. Δε σέβεται τη φιλοξενία
10. Είναι αποκτηνωμένος.
11. Δεν έχει καμία πνευματικότητα.
12. Έχει καταργήσει κάθε έννοια ουσιαστικής ερωτικής σχέσης.
13. Δε σέβεται το άσυλο του σπιτιού.
14. Ακυρώνει την ελευθερία του άλλου.
15. Κινείται με βάση ταπεινά ένστικτα, είναι ρηχός και απάνθρωπος.


Είναι,νομίζω , κατανοητό ότι  η αμαρτία που οδήγησε το Θεό να εξαφανίσει τα Σόδομα δεν ήταν απλά η ομοφυλοφιλία, δεν ήταν κάποιοι γκέι που ζούσαν σαν αυτό που ήταν, σεβόμενοι την προσωπικότητα των άλλων και την ελευθερία τους.  Ήταν η πλήρης αποκτήνωση  του ανθρώπου που τον αναγκάζει να βλέπει το συνάνθρωπό του σαν αντικείμενο εκτόνωσης και όχι σαν πρόσωπο.

Δευτέρα, 23 Νοεμβρίου 2015

Ο Αστακός του Λάνθιμου

Αρχικά, βλέποντας τον Αστακό του Λάνθιμου σε μια πρώτη φάση το θεώρησα κάτι σουρρεαλιστικό που φτάνει τα όρια της υπερβολής, κάτι που δεν έχει σχέση με την πραγματικότητα. Αργότερα, που το φιλοσόφησα λίγο, κατάλαβα  πως όλα αυτά είναι συμβολισμοί γεγονότων που ισχύουν στις κοινωνίες των ανθρώπων και τις καταδυναστεύουν, αλλοιώνοντας προσωπικότητες.

1.       Όποιος δεν είναι σε σχέση, δε γίνεται αποδεκτός στην πολιτεία.
Προφανώς! Και το έχω ζήσε ι προσωπικά ως σαραντάρης ανύπαντρος. Σε απομονώνουν λόγω διάφορων φοβιών που έχουν:  « ή γκέι θα είναι, ή ψυχοπαθής», «Θα μου ξεμυαλίσει τον άντρα, θα τον πάει στα μπαρ να θυμηθεί τα νιάτα του, τις γκόμενες κλπ και θα τον χάσω»,  «θα την πέσει στη γυναίκα μου» και τόσα άλλα κόμπλεξ που τελικά θέλουν τους παντρεμένους με τους παντρεμένους και τους ανύπαντρους με τους ανύπαντρους.

2.       Το ξενοδοχείο και οι διάφορες μέθοδοι πειθαναγκασμού για να κάνουμε σχέση.
Ο πειθαναγκασμός γίνεται  στην πραγματικότητα είτε με το κήρυγμα και την πλύση εγκεφάλου από μικρό παιδί, ή και με άλλες μεθόδους όπως εκβιασμούς(π.χ. κληρονομιές,  ή να διώξουν απ το σπίτι το παιδί), καταπίεση (κυρίως των κοριτσιών που δεν τα αφήνουν να βγουν και να διασκεδάσουν ελεύθερα), απαγορεύσεις, εμπόδια στην καριέρα ( ο γάμος και τα παιδιά δίνουν μόρια, ο έγγαμος θεωρείται πιο ολοκληρωμένη και ώριμη προσωπικότητα, πιο κατάλληλος για διευθυντής κλπ), κουτσομπολιά, πόλεμο, αλλά και προνόμια ( επιδόματα για γάμο, για παιδιά κλπ, γονικές άδειες κ.α.)

3.       Αλλοίωση της προσωπικότητας για να επιτύχει κάποιος τη σχέση
Βλέπουμε στο έργο, για παράδειγμα, κάποιον να τραυματίζει τη μύτη του προκειμένου να πείσει πως έχει και εκείνος ρινορραγία , όπως και η κοπέλα με την οποία σκοπεύει  να κάνει σχέση. Σκεφτείτε μόνο την περίπτωση ενός γκέι που παντρεύεται γυναίκα, προσποιούμενος ότι είναι καλά μαζί της. Πόση αλλοίωση της προσωπικότητάς του δεν κάνει!  Όμως έτσι εξασφαλίζει την κοινωνική αποδοχή και καταξίωση, δηλαδή την επαναποδοχή του στην πολιτεία, όπως εμφανίζεται στο έργο. Και φυσικά, πολλοί str8 καταπνίγουν πολλές πτυχές του εαυτού τους, προκειμένου να παραμείνει ζωντανός ο γάμος τους. Σκεφτείτε, επίσης, πόσα θυσιάζει κάποιο άτομο που στοχεύει στο χρήμα, γίνεται στρατιώτης , υπακούοντας απόλυτα στα γούστα του/της πλούσιας/πλούσιου για να εξασφαλίσει την εύνοια του/της.
 
4.       Μεταμορφώνεσαι σε ζώο της αρεσκείας σου.
Τελικά, αν δεν τα καταφέρεις, απομονώνεσαι σα να ήσουν ένα ζώο και όχι άνθρωπος. Το είχα ζήσει όταν κάποτε ήμουν στην επαρχία και για να αποφεύγονται κουτσομπολιά, τελικά δεν είχα έναν άνθρωπο να πιώ ένα καφέ! Για μένα, πιο αληθινό είναι ότι ο καθένας σε βλέπει σαν ένα ζώο που προσπαθεί να αποφύγει χωρίς τύψεις και ενδοιασμούς.
 
5.       Οι «Μοναχικοί»
Εύκολα καταλαβαίνει κανείς τη φιλοσοφία και τους κανόνες των «Μοναχικών» του δάσους, αν θυμηθεί τους καλόγερους. Σκεφθείτε με πόσο αυστηρούς κανόνες ζουν, με υποχρεωτική παρθενία . Τι θα γίνει αν ένας καλόγερος ερωτευτεί , «αμαρτήσει» και συλληφθεί επίσημα;  Τα εκκλησιαστικά επιτίμια είναι πολύ βαριά. Αλλά και οι αδέσμευτοι φίλοι μας, συχνά από φθόνο, μας ωθούν να χαλάσουμε τη σχέση μας, ή το γάμο μας, για να μοιάζουμε σε αυτούς, ή για να μην αισθάνονται κατώτεροι και αποτυχημένοι σε σύγκριση με εμάς.


Παρασκευή, 20 Νοεμβρίου 2015

Η απάντηση της Πίστης

Ακούω όλο και περισσότερους να ζητούν την παραδειγματική τιμωρία του φρικτού φαινομένου του τζιχαντισμού με όπλα, με βία, με αίμα, με πόνο… Κανείς, όμως, δε σκέφτεται πως κάτι τέτοιο ενδέχεται να ατσαλώσει αυτή τη νοοτροπία, όπως ακριβώς δε λύγισαν τους πρώτους Χριστιανούς οι Ρωμαϊκοί διωγμοί. Δε θα ήθελα να αναφερθώ – αν και θα έπρεπε- στη στήριξη της Δύσης προς το θρησκευτικό φουνταμενταλισμό του Ισλάμ, προκειμένου να  πετύχει τους δικούς της στόχους. Έχει ενδιαφέρον, όμως, να θυμηθούμε τι πιστεύουμε εμείς και να το διακηρύξουμε χωρίς ντροπή. Αυτή είναι η μόνη ουσιαστική απάντηση σε τέτοια φαινόμενα.
 Ο Μωυσής περί το 1500 π.Χ. παρουσιάζει στους Εβραίους ένα Νόμο που τους επιβάλλει να  τηρούν, διότι είναι του Θεού. Αν δεν τον τηρήσουν, προβλέπονται  ποινές , συχνά ιδιαίτερα βίαιες (π.χ. λιθοβολισμός στη μοιχεία).  Τηρώντας, λοιπόν, κατά γράμμα το νόμο, σώζεσαι… Αν όχι, σώζεσαι με εκτέλεση των ποινών που προβλέπει ο Νόμος. Το κακό είναι ότι ο άνθρωπος είναι πολύ αδύναμο όν για να τηρεί κατά γράμμα το νόμο. Βλέπουμε , για παράδειγμα, αργότερα το Δαβίδ και το Σολομώντα να έχουν εκατοντάδες γυναίκες, αλλά και παλλακίδες,  όμως να μη λιθοβολούνται…
Όταν ήρθε το «πλήρωμα του χρόνου» άρχισε η δική μας πίστη. Τι λέει, όμως, η δική μας πίστη; Ότι ο Θεός τόσο αγάπησε τον κόσμο που έστειλε τον Υιό του το μονογενή να ενσαρκωθεί (σύντομα έχουμε Χριστούγεννα) και να πεθάνει στη θέση μας, αντί για εμάς. Να εισπράξει αυτός την τιμωρία του Νόμου για όλες τις αμαρτίες μας μια για πάντα. Με την Ανάσταση «εθέωσε της σαρκός το πρόσλημα», δηλαδή θέωσε την ανθρώπινη σάρκα. Από τη στιγμή εκείνη, δίνεται η δυνατότητα στον Άνθρωπο να σωθεί, όχι τηρώντας σχολαστικά τα έργα του νόμου (που έτσι κι αλλιώς δεν τηρούσε), αλλά δια της πίστεως στο Χριστό, ο οποίος μας εξαγόρασε από την κατάρα του Νόμου με το αίμα του στο σταυρό. Μετανοεί, βαπτίζεται , μετέχει στα μυστήρια και ξεκινά τον επίπονο  αγώνα για τη θέωση, η οποία θα του δοθεί ως χάρισμα από το Θεό και όχι επειδή ο άνθρωπος την πέτυχε με την αξία του. Φυσικά, ο Θεός παραμένει ο τελικός κριτής (εδώ οι Προτεστάντες διαφωνούν- προφανώς για να αχρηστέψουν τα συγχωροχάρτια του Πάπα- θεωρώντας ότι η σωτηρία είναι δώρο στους πιστούς και δεν υπάρχει γι αυτούς κρίση). Ο άνθρωπος , συναισθάνεται την αδυναμία του, εργάζεται όσο μπορεί για τη σωτηρία του, ελπίζει  στην Αγάπη του  Θεού και  ζητά με ταπεινοφροσύνη  τη λύτρωση.

Ήδη όμως από τα πρώτα χριστιανικά χρόνια, έγινε προσπάθεια επαναφοράς της έννοιας της τήρησης των εντολών του Μωσαϊκού Νόμου ως προϋπόθεση της σωτηρίας. Αυτό φαίνεται στην «προς Γαλάτας» επιστολή του Παύλου όπου ξεκαθαρίζεται ότι: «ου δικαιωθήσεται εξ έργων νόμου πάσα σαρξ» (Γαλ. 2, 16). (Δε θα δικαιωθεί κανείς τηρώντας τα έργα του νόμου). Και : «ο δικαιοται νθρωπος ξ ργων νόμου ἐὰν μ δι πίστεως Χριστο ησο,» (Δε δικαιώνεται ο άνθρωπος από τα έργα του Νόμου, αλλά  δια της πίστης στο Χριστό). Ο Παύλος , μάλιστα, δηλώνει την έκπληξή του σχετικά με τη στροφή των Γαλατών προς το Νόμο, λέγοντας : « νόητοι Γαλάται, τίς μς βάσκανε;» Αργότερα, αυτό θα συνδυαστεί με άλλες αιρέσεις που υποβαθμίζουν τη θεότητα του Χριστού, άρα και την ορθότητα της διδασκαλίας του.

Ο δρόμος είναι έτοιμος για την εμφάνιση του Μωάμεθ που θα ισχυριστεί ότι ο Χριστός ήταν ένας Προφήτης, όχι όμως Θεός, ο θεός δεν έχει Υιό ("άπαγε της βλασφημίας") οπότε και ο λόγος του όχι ολοκληρωτικά σωστός. Αδυνατεί να καταλάβει γιατί να πεθάνει ο Χριστός στη θέση των αμαρτωλών. Οι αμαρτωλοί πρέπει να τιμωρούνται για τις αμαρτίες τους. Θεωρεί τον εαυτό του τελευταίο και πιο σημαντικό όλων των προφητών και σφραγίζει τη γνώση που πρέπει να ξέρει ο άνθρωπος, απαγορεύοντας προσθήκες και αλλαγές... Έτσι, επανεμφανίζεται ο Νόμος του Μωυσή, με αποτέλεσμα όλες αυτές τις φρικαλεότητες  που συχνά βλέπουμε στα ΜΜΕ (λιθοβολισμοί, ακρωτηριασμοί κλπ)

Τρίτη, 17 Νοεμβρίου 2015

Οι δύο μεγάλες απειλές κατά της ανθρωπότητας σήμερα

   Η ανθρωπότητα μετά από αιώνες αγώνων, αίματος, θυσιών, χαμένων ζωών, καταστροφών, ατελείωτων διαπραγματεύσεων και αψιμαχιών, κατόρθωσε να θεσπίσει κάποια ανθρώπινα δικαιώματα που στο παρελθόν δεν ήταν δυνατό καν να τα φανταστεί κανείς.
   Η ελευθερία σκέψης, η αυτοδιάθεση, η ελευθερία έκφρασης, το άσυλο της κατοικίας, το απόρρητο της αλληλογραφίας, τα δικαιώματα των γυναικών, ακόμη και των ομοφυλόφιλων είναι μερικές από τις κατακτήσεις των παραπάνω αγώνων.
   Κατά καιρούς, πολλές και διάφορες δυνάμεις- συνήθως δια της βίας- απείλησαν να τα εξαφανίσουν. Κατά κανόνα, χώρες που τα σεβάστηκαν, πρόκοψαν, αναπτύχθηκαν και σήμερα διοικούν τον κόσμο. Απεναντίας, χώρες που τα καταπατούν, συνήθως ανήκουν στον τρίτο κόσμο και ζητούν βοήθεια και υποστήριξη από τις πρώτες χώρες.
   Πεποίθησή μου είναι ότι γονιδιακά δεν υπάρχουν ανώτεροι και κατώτεροι λαοί,αλλά οι λαοί γίνονται ανώτεροι ή κατώτεροι από τη νοοτροπία τους. Εννοείται δεν εντάσσω στους ανώτερους λαούς τους νεοέλληνες, που -για παράδειγμα- δε μπορούν να καταλάβουν πως αν αποφύγουν να πληρώσουν  φόρους, θα καταστραφούν... Γι αυτό και μια ζωή, ελπίζουμε και στηριζόμαστε στους ξένους.
   Σήμερα, λοιπόν, οι δύο μεγάλες απειλές κατά των ανθρωπίνων δικαιωμάτων είναι το Ισλάμ και η Ακροδεξιά. Και οι δύο υποστηρίζουν την επιβολή των θεωριών τους δια της βίας, αρνούνται την αντίθετη άποψη, δέχονται πρακτικά ότι οι γυναίκες είναι κάτι κατώτερο που οφείλει να ζει στην κουζίνα, οι γκέι δεν υπάρχουν κι αν τολμήσουν να ισχυριστούν το αντίθετο, εκτελούνται.
   Οι δυο αυτές επικίνδυνες δυνάμεις αλληλοτροφοδοτούνται. Δηλαδή, όσο το Ισλάμ απειλεί την Ευρώπη, για παράδειγμα, τόσο οι ακροδεξιοί δικαιώνονται και εδραιώνονται. Κηρύσσουν την ξενοφοβία, το μίσος και γυαλίζουν τα όλα τους για το τελικό ξεκοίλιασμα συλλήβδην όλων των διαφωνούντων. Το ίδιο κάνουν και οι τζιχαντιστές, ασφαλώς.
   Το ερώτημα είναι αν η Ευρώπη έχει βάλει τελικά μυαλό μετά από τόσους αιώνες πολέμων, αλλά και έχοντας το ενεργητικό της δύο παγκόσμιους πολέμους, ή αν δώσει πάλι χώρο στους ακροδεξιούς για να την ισοπεδώσουν. Μένει να το δούμε αυτό...
   Πάντως, να μην ξεχάσουμε, ότι οι φαινομενικά ανώτεροι λαοί, εκμεταλλεύτηκαν τη βλακεία των φαινομενικά κατώτερων λαών, προκειμένου να βγάλουν κέρδος απ' αυτούς. Χρησιμοποίησαν κάθε τρόπο γι αυτό. Τώρα, εισπράττουν τους καρπούς της οργής.

Σάββατο, 14 Νοεμβρίου 2015

Ισλαμοφοβία

Ναι, δηλώνω Ισλαμοφοβικός.
Δεν ντρέπομαι να το πω.
Δεν είμαι ρατσιστής.
Δεν είμαι στενοκέφαλος.
Φοβάμαι το Ισλάμ, όπως ακριβώς φοβάμαι και τους Ναζί.
Κι αν δεν πιστεύετε εμένα, διαβάστε απλά το Κοράνι.
Δείτε, επίσης, την κατάσταση που επικρατεί στις χώρες που πιστεύουν στο Ισλάμ.
Δεν εννοώ τους τζιχαντιστές που τους θεωρείτε -δικαίως- ακραίους.
Θαυμάστε πως ζουν οι άνθρωποι στη Σαουδική Αραβία, στην Υεμένη, στο Ιραν, στο Αφγανιστάν, στο Πακιστάν.
Δείτε πως  καταπατείται κάθε ανθρώπινο δικαίωμα που με αίμα και αγώνα αιώνων κερδίθηκε στη Δύση.
Οι αριστεροί πρωτοστατούν στην υπεράσπιση των ανθρώπινων δικαιωμάτων, το ίδιο και οι ομοφυλόφιλοι και είναι οι πρώτοι που το παίζουν ανοιχτόμυαλοι.
Θα είναι και οι πρώτοι που θα χτυπήσουν οι ισλαμιστές όταν αποκτήσουν ένα αξιοσέβαστο ποσοστό σε μία χώρα. Τι τύχη έχουν οι αριστεροί και οι γκέι σε αυτές τις χώρες;
Το Ισλάμ δεν είναι απλά μία θρησκεία.
Είναι πολιτικό κίνημα.
Γιατί; Μα, πολύ απλά, διότι ο "Νόμος του Θεού", δηλαδή η Σαρία, είναι και ο νόμος του Κράτους.
Ο Νόμος της πολιτείας.
Απαγορεύεται να τον κάνεις επιοικέστερο. Ξέρεις εσύ καλύτερα από το Θεό; Πως τολμάς;
Και φυσικά, δεν είναι κάτι αντίστοιχο με τη δική μας εκκλησία, που αποδίδει "τα του Καίσαρος τω Καίσαρι" και διακριτικά έμεινε εκτός της πολιτικής εξουσίας. Οι νόμοι της εκκλησίας και του Θεού ισχύουν μόνο μέσα στην εκκλησία και στους πιστούς.
Εύχομαι το κακό να σταματήσει εδώ, αλλά...

Παρασκευή, 13 Νοεμβρίου 2015

Κάνω Comeback

Ο suncitizen αποφάσισε να ανοίξει το ιστολόγιό του και πάλι.
Ελπίζω να είναι γόνιμο και δημιουργικό το περιεχόμενό του... 
Όσοι πιστοί προσέλθετε...